Thursday 23 June 2011

i feel like writing something :)

hye....i do have a blog before but i loose my way..i dont really know how to use it...walaubagaimana pon aku terasa macam aku ade banyak benda dalam otak yang sangat memberatkan ram otak aku yang sememangnye x berapa besar ni...(  aku x mention yg aku ni studpid ok jgn salah faham ayat ni) hehe....yelah pada aku dok saja2   ngaga mulut terloponggg je bek aku blogging berpaedah jugak kan...sbb aku ade opinion yang mungkin lain dari org lain......hehehe ilmiah or x ilmiah i dont know what to say...but i try to share anything that can catch ur attention...tp kalo x ter"catch" jugak attention korang...aku tetap nak tulis jugakk...ahahaha ade aku kisah ke? terpulang lah kat korang kan...x kan aku nak letak pisau kat leher korang plakkk kan? heheheh ( hah ayat maw psiko jek)... for starting aku nak cite pasal semlm....

so semalam adalah birthday aku..ehhe dah 23 tahun dah aku ..rase mcm baru semlm aku habis skolah...cepat tol masa berlalu..dulu mase aku kecik2 aku rase sehari tu  panjang bebenorr dah mcm seminggu ..aku mesti x sabar2 nak sampai hari sabtu...sbb aku malas nak pegi skolahh...haahahaha..dah masuk Universiti ni...lain plak...rase seminggu mcm sehari je...baru dtg isnin tetibe dah sampai hari ahad dah....keje x menyempat2...malas je aku nak layankan..heheh...dok tanguh2 tetibe je dah sebulan...ahahaha...:P...eh ok chow aku ade hal plak len akli aku tulis lg tata!

No comments:

Post a Comment